سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

نقد و بررسي و معرفي فيلم و سريال هاي پرفروش سينما ايران

۱۵ بازديد

جديدترين فيلم هاي تاريخ سينما ايران در سال 1396 و 1397 از رسانه تصويري هنر مورد بررسي قرار ميدهيم . در سال 1396 شاهد شكسته شدن ركورد پرفروش ترين فيلم تاريخ سينما ايران با فيلم نهنگ عنبر 2 ، سلكشن رويا آغاز گرديد و اين فيلم با هنر نمايي رضا عطاران پس از چندين سال پرفروش ترين فيلم ايران نام گرفت ، در اين بين حرف و حديث هاي زيادي مبنا بر فيلم جديد منوچهر هادي به نام آينه بغل ، يكي از رقيب هاي مطرح ركورد زني فروش فيلم بود ، با اين حال در سال 96 شاهد فيلم هاي توليدي پر بيننده و سطح بالايي بوديم كه اميدواريم در سال جديد با درخشش فيلم ها در سينما گام بزرگ در عرصه سينما برداريم .

در ادامه به بررسي برترين فيلم هاي سينمايي ايران ميپردازيم .

فيلم نهنگ عنبر 2 سلكشن رويا در سال 1396

سامان مقدم كارگردان سري اول فيلم نهنگ عنبر تصميم به توليد نهنگ عنبر 2 پرداخت ، از ابتدا پيش ميرفت اين فيلم به يكي از پرفروش ترين فيلم هاي ايراني ميرسد اما انگار همچيز به سمت ركورد برترين فروش فيلم هاي سينما پيش رفت و نهنگ عنبر باز هم با هنر نمايي رضا عطاران توانست يكي از پر مخاطب ترين فيلم ها را رقم بزند . با وجود نقص ها و نقد هاي كمي كه بر اين فيلم وارد شد ، نهنگ عنبر 2 پر از شوخي هاي به جا و صحنه هاي خلاقانه بود . اين فيلم به صورت فلش بك بر گذشته صحنه هايي را پيش ميبرد كه بيشتر شوخي ها در آن زمان و صحه ها رخ ميدهد . نهنگ عنبر 2 سلكشن رويا هم اكنون در فيلم هاي پخش كننده قابل دريافت است .

فيلم نهنگ عنبر 2 سلكشن رويا

فيلم آينه بغل در سال جديد

آينه بغل يكي از فيلم هاي كمدي سبك شانه تخم مرغي ، استفاده از زندگي مرفه و كمدي خاص سبك خودش است . موقعيت هايي كه در فيلم به نمايش قرار ميگيرد بي محتوا و شوخي هاي استفاده شده برخاسته از رفتار غلط در جامعه امروزي است . يكي از نكات بارز در فيلم آينه بغل استفاده از تبليغات برند ها است كه در طول فيلم همچون كليپ هاي فضاي مجازي به آنها پرداخته شده و گويي يكي از محور هاي اصلي فيلم بوده است . در آينه بغل شوخي ها بر محور پيامد هاي اخلاقي نيز پيش ميرود و ابهام در فيلم جايي ندارد . با اين حال نكته مهمي كه در آينه بغل به چشم ميخورد جنبه اقتصادي داشته و گويا عوامل اين فيلم هدف را بر فروش فيلم قرار دادند تا جايي كه از برترين بازيگران سوپر استار استفاده گرديده است . با اين حال فيلم آينه بغل يكي از برترين فيلم هاي منوچهر هادي پس از تجربه موفقش در فيلم من سالوادر نيستم بود كه مخاطبان زيادي را به سمت خودش كشاند و علارقم انتقاداتي كه داشت آينه بغل به دومين فيلم پرفروش سينما ايران تبديل شد . تاريخ انتشار نهايي و دانلود فيلم آينه بغل هنوز از تهيه كننده و عوامل اين فيلم مشخص نشده اما پيش ميبني ميشود در ارديبهشت ماه 1397 به پخش شبكه نمايش خانگي برسد كه پيش ميبني ميشود به صورت قانوني نيز ركورد اول فروش را خواهد زد .

دانلود فيلم آينه بغل

فيلم مصادره در سال جديد

مصادره يكي از تجربه هاي بسيار خوب مهران احمدي بازيگران كشور است كه شايد مخاطبان خاص خود را به همراه داشته باشد . در فيلم مصادره شاهد تبليغات زياد براي اكران بوديم كه يكي از عوامل مهم در جلب مخاطبان سينما بود . مصادره با مقدمه و شروع عالي آغاز ميگردد اما چيزي كه بايد انتظار ميرفت را شاهد نبوديم و چيزي جز تكراري كمدي هاي فيلم هاي قبلي را كه نوعي شاهكار باشد را نبوديم . رضا عطاران يكي از بهترين بازيگران سينما ايران اميدوار است اين بار هم ركورد بشكند و شاهد فروش بالا مصادره باشد . نقد و بررسي هاي زيادي از مصادره از سوي سينما گران شد كه بايد در ادامه منتظر بمانيم تا نظر مخاطبان اصلي اين فيلم را شاهد باشيم . تاريخ انتشار و دانلود فيلم مصادره هنوز مشخص نشده است و اگه به قولي ها انجام نگيرد احتمالا تير يا مرداد ماه 97 اين فيلم در نمايش خانگي به پخش ميرسد كه مخاطبان ميتوانند آن را به صورت قانوني خريداري نمايند .

دانلود فيلم مصادره

در ادامه به بررسي برترين سريال هاي سينمايي ايران ميپردازيم .

سريال شهرزاد

شهزراد يكي از پربيننده ترين سريال هاي تاريخ ايران خواهد بود ، شايد در فصل دوم شهرزاد كه نقد هاي فراواني وارد شد ، فشار هاي زيادي بر حسن فتحي آمد و فصل سوم شهرزاد پر مخاطب عرضه شد . عاشقانه تر ، پر هيجان تر و سرشار از غم و اندوه كه مخاطب را به احساس وا ميدارد . با اين وجود شاهد اتفاق غير منتظره اي نيستيم و گاهي حدس آينده بر مخاطب عادي راحت ميگردد . با اين حال در فصل سوم شهرزاد جذابيت فصل اول را با وضوح شاهد هستيم و در برخي صحنه ها اشك مخاطب را در مي آورد . سريال شهرزاد به صورت هفتگي در شبكه نمايش خانگي به پخش ميرسد و مخاطبان براي دانلود فصل سوم شهرزاد ميتوانند آن را از مراكز خريد و يا وب سايت قانوني خريداري نمايند . در سريال شهرزاد فصل سوم همانند فصل دوم پانزده قسمت جذاب را خواهيد ديد كه بي شك شهرزاد يكي از پرخرج ترين و تاريخي سينما ايران به شمار ميرود .

دانلود فصل سوم سريال شهرزاد

سريال گلشيفته

بهروز شعيبي يكي از كارگردان هاي جوان و بازيگر مطرح سينما اينبار در سريالي متفاوت از نمايش خانگي با نويسندگان مطرح شروع به سريالي پربينده كرد ، سريال گلشيفته با موضوع محوري استفاده از حقوق زنان و اتفاقات كمدي در لحظه رخ ميدهد . هر قسمت ادامه قسمت بعدي را دنبال ميكند اما موضوع محوري خاص كه جذابيت زيادي را القا ميكند . بازيگران نقش خود را عالي ايفا ميكنند و كمدي هاي در جا ميگيرد ، بايد در ادامه شاهد باشيم سريال گلشيفته چقدر ميتواند موفق عمل كند . گلشيفته هم اكنون در حال پخش نمايش خانگي است و مخاطبان براي دانلود سريال گلشيفته ميتوانند از مراكز خريد و سايت قانوني خريداري نمايند . هم چنين به زودي بايد منتظر باشيد كارگردان مطرح اين روزا با فصل دوم سريال ساخت ايران چه خواهد كرد ...

دانلود سريال گلشيفته

در پايان اميدواريم روز به روز شاهد پيشرفت و پرفروش ترين فيلم ها در سينما و شبكه نمايش خانگي باشيم و نقد و بررسي درستي را انجام داده باشيم . منبع : Vscofilm.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.